lördag 30 januari 2010

Happy girl!


Idag är jag glad och peppad! Ikväll blir det partyparty ute på domarudden eftersom att Emelie och Sofia har fyllt år, så det blir övernattning och massor med dans, gillar läget!

Jag låg och pratade med Marcus i telefon till ca 05.50, sen somnade han, hah. :) Den mannen är en bra man, vi har väldigt lika värderingar om saker och ting. Jag gillar läget.

Idag skulle jag stryka min klänning men så sa mamma att jag borde testa "tobi", en ångmaskin som man drar över kläderna så de blir raka, det var roligt att testa, ni ska få se tobi också! :D
Är han inte fin? ;)


Snart så tänkte jag hoppa in i duschen och fixa mig för kvällen, ska upp och hänga lite med Andreas & Emma innan vi ska åka iväg och festa! Hoppas att ni får en lika fin lördag som mig! :) WIE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar