torsdag 28 januari 2010

Nästa: träningsvärk!


Nu har jag kommit hem, eller jag kom hem för ett tag sen men i alla fall, har inte hunnit uppdatera förens nu om vi säger så. På tåget träffade jag på min far så jag fick faktiskt skjuts till Simons skola där jag skulle hämta honom från fritids, hihi. Och när jag gick av tåget i Åkersberga så kom helt plötsligt Andreas (aka granneman) och sa hej! Vi hann inte prata så mycket så jag passade på att ringa honom när jag kom hem, det var trevligt!

Pepp som fan inför det ena och det andra, jag skulle faktiskt kunna säga att jag för första gången på länge faktiskt mår BRA, helt amazing! Jag är pepp för lördag när det blir party på domarudden, pepp för operan på söndag, pepp för att gå ner i vikt och pepp för kryssningen med min fru, allt känns så bra bara. Jag är nog nästan lycklig till och med. :)

Jag börjar dock bli hungrig nu (har visserligen bara ätit frukost så det är väl inte så konstigt egentligen). Och så har både jag och Jossan varit så jävla duktiga idag! HEJA OSS! Ikväll ska jag klippa ihop en fin film till er! Nu har jag inget mer spännande att säga, Puss&Smisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar