fredag 29 januari 2010

Shut up and sleep with me



Godkväll! Nu är jag på g igen, höhö! Jag satt ju och pulade ihop ett fint bildspel igårkväll så vi börjar inlägget med det! Enjoy!


Sen fortsätter vi inlägget med att jag hade VÄRLDENS jobbigaste kund idag på jobbet, han pratade enbart italienska och jag upprepade både på svenska och engelska att jag inte förstod vad han sa och då blev han arg på MIG för att jag inte fattade vad han sa?! Det är väl inte mitt jävla problem att han inte har lärt sig svenska, jävla as!

Sen ska jag göra som Jossan och lägga upp bilder på mina kära djur och på mig, eftersom att hon bad så fint, hah! :) So here we go!

Nyvaken tjej 8)

Vardags look!


Lille Nemo! < 3

Ozzieplutten! < 3

& båda två! < 3


DID YOU ENJOY THAT? Klart ni gjorde, tihi. Nu ska jag nog ladda ner någon film så jag har något att göra ikväll, FNISS! & så ska jag äta sallad med kräftstjärtar & räkor, MUUUUUMS! <3 Heido!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar