söndag 31 januari 2010

Trött_tjej90


Gårdagens festligheter var awesome! Det började med lite mingel och sen var det middag. Vi hade bordsplacering och på framsidan av lappen så fick alla ett varsitt smeknamn och på baksidan stod det riktiga namnet, på min lapp stod det "Awesome!", jag fick det namnet för att jag säger så hela tiden, hah gillar läget! Sen så fick vi även ett kort där det stod en grej man skulle göra under middagen, jag skulle göra massa olika djurläten lite diskret och om någon frågade varför skulle jag bara svara "jag tycker om djur men är lite rädd för vissa av dem.". Det fanns många knasigheter på de där korten i tell you!
Sen var det massa dans och fest och jag hade jätteroligt verkligen! Det enda tråkiga som hände under kvällen var att någon trampade på min tå med sin klack, fy satan vad det gör ont!

Idag blir det till att se Tomorrow in a year, jag är aspepp för det. Hoppas att den är lika bra som jag föreställt mig, fast ja.. det är ju The Knife som gjort den så det är väl klart den är! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar