onsdag 17 februari 2010

Trött? Njaee..


Godkväll alla glada! Allt väl? med mig är det på topp i alla fall! ;) Börjar bli en smula trött, men ändå inte sovtrött. Borde börja läsa böcker om kvällarna så jag kan sova sen men jag har inget spännande att läsa och det går inget roligt på TV, dessutom så blev aldrig filmen jag började ladda ner färdig, jag HATAR mobilt bredband. :(

Som Jossan skrev tidigare så är vi gifta for real nu, vi har både förlovningsring och vigselring, den ni! vi är så lycklig ihop så. <3

Idag var min syster, hennes dotter & hund över på middag, mina katter är inte så förtjust i hundar så jag försöker träna bort det, släppte ut katterna från rummet för att se hur det skulle gå. Athena är en väldigt ivrig hund så det är inte det lättaste att försöka träna bort deras hundskräck med henne, haha. Ozzie fräste till lite och lyfte på ena tassen, sen valde han att ligga på mina axlar resten av tiden. Nemo var lite mer lugn över det hela som vanligt. Han backade undan när hon kom för nära osv. Annars gick det väldigt bra tycker jag. Ska bli skönt att få träna på det med Jossan och Nera istället eftersom att Jossan har lite mer pli på henne. :) Det ska gå, så är det bara! Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar