lördag 23 januari 2010

Hej & hå

Nu är det Angelica som skriver, jag har suttit och fixat med lite ikoner och även gjort en text till bannern. Det kommer bli kalasbra det här! Jag har gjort tre olika ikoner, en för när jag skriver, en för när Jossan skriver och en får när vi skriver båda två. Jag ska lägga upp alla tre i slutet av detta inlägg så vet ni hur de ser ut, bra va? :)


Gårkvällen var sjuk, vi drack way 2 much och gjorde alldeles för mycket dessutom, men vad vi gjorde får förbli en hemlighet. :) Kul hade vi och idag känner jag mig som en köttbit som något slagit på med en sån där kötthammare, ni vet vad jag menar eller hur? USCH! Har lust att lägga mig någonstans och mögla för en vecka eller två. Nog om det och över till bilderna;


De blev väl ganska fina? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar