fredag 12 februari 2010

Nu jävlar alltså!



Idag har jag faktiskt kört på både morgongympan och promenad, gick väl kanske i 30 minuter skulle jag tro. För övrigt har jag gått ner 4kg på 2 veckor, och förlorat massa cm runt om på kroppen, Jossan ska skriva de exakta måtten vi har förlorat, jag tycker i alla fall att vi är kalasduktiga, BEACH 2010 HERE WE COME! ;)

Idag försov jag mig, vaknade ca 08.20 och fick panik, smsade till chefen och sa att jag kunde vara på jobbet till 10.30 om jag skyndade mig men det tyckte inte han så jag fick stanna hemma. Han är lite knepig den där chefen, hör av sig vid 23.30 på kvällen och frågar om jag kan jobba morgon?! WTF liksom, jag har nästan 2h restid till jobbet, han kan väl tänka ihop med lilltån att jag inte kan jobba morgon om han hör av sig så sent. Nåväl, bara att bita i det sura äpplet idag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar