torsdag 28 januari 2010

& allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort


Det här med att ha låttexter som rubriker är väl lite min grej känner jag! :) Melissa Horn & Lars Winnerbäck är dagens musik ifall ni undrade! det var längesen jag lyssnade på Kent nu, kanske dags att ha en sådan dag också! :) hah. Vid 12.30 tänkte jag mig att jag skulle befinna mig hos Jossan om hon har sådan god lust att svara på mitt sms/ringa mig, hah! Här ska det komma blod, svett & tårar, nu ska vi kämpa, kämpa, kämpa! :)

Började min morgon med att ringa min fru, sen gjorde jag vårat morgon/kvälls pass som vi har byggt upp och sen åt jag frulle, det var en mumsig frukost, ni ska få se!


Sen har jag en sak till att visa er som jag fnissade gott åt igår när jag satt på jobbet och åt middag. LOOK AT THIS! ;)
"Jungfuolja"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar