onsdag 27 januari 2010

Jag hoppas att någon våldtar din mamma


För att nynna vidare på låten Jossan tipsade om! ;)
Idag har det gått kalasbra på jobbet, var dock inte så jävla roligt eftersom att vi var uppe till 04.30 som Jossan skrev så fint om tidigare. Alla möjliga och omöjliga ämnen kom upp, vissa grejer är inte riktigt okej. Jag tror att vi triggar varandra för mycket hela tiden! hah :) "Ska vi byta nu?!"
Som Jossan tidigare skrev så ska vi ut till sjöss på onsdag, jag är sjukt taggad! Är nog därför jag varit så bubblande glad idag tror jag. Det blir jag + Jossan + sprit + kamera + främmande människor = ROLIG COMBO! haha :D Så ska ni asballa och nästintill obefintliga läsare få ett gäng bilder att flina åt. ;)

När jag kom hem från jobbet så upptäckte jag att jag glömt min mobilladdare hos Jossan! NOT SO AWSUM! Så nu laddar jag helvetet med datorn, kom på att man kan göra så, FNISS! Men ska dit imorgon och svettas i alla fall! ;) fast bara några timmar på dagen :) Nåväl, Puss & smisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar