tisdag 2 februari 2010

Another kind of love is easy to forget


Idag har jag varit jävligt duktig ska ni veta, tvättat som fan, städat, skurit rent osv. Heja mig! Igår blev det spikat och klart att Marcus kommer hit till helgen, så nu behöver jag inte skämmas över att det är stökigt i alla fall, hihi. Jag är så jävla nervös så det finns inte, blir alldeles pirrig och fnittrig av bara tanken. För övrigt lyckades jag somna honom rakt i örat igår igen, duktig jag är! Hah. När jag fyllt tvättställningarna så har jag lite mer att göra, tvättstugan är bokad för 17-21, sen kanske all min tvätt är ren? :D Jag är duktig för en gångs skull! hah :)

Imorgon blir det kryssning för hela slanten! Nu jävlar Jossan ska vi parta som vi aldrig gjort förr! Det här kommer nog bli bästa veckan på länge, Dont'cha think? ;)

Bubblande glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar