tisdag 2 februari 2010

Simon says!

Finns det en person som alla i min omgivning älskar så är det min lillebror Simon, hans charm knäcker nästan allas hårda skal och får de att smälta. Det finns många citat som han har kläckt ur sig som går runt bland alla, jag tänkte att jag skulle berätta några av de nu, vi börjar med det han sa idag.

Simon: Förut när vi gick till ishallen så ville inte jag åka skridskor, det är ju så halt.
Jag: Men det är väl klart, man åker ju på isen. Men skridskorna gör ju så att man håller balansen.
Simon: Men jag vill ju inte halka och sånt förstår du väl?

Fröken: Simon, ska du inte springa efter fotbollen?
Simon: Men alla andra gör ju det, varför ska jag trängas med dem för?

Simon: Men Angelica, vaart är Robin? (vi lekte kurragömma)
Jag: Han kanske är i städskrubben?
Simon: Ehee, nä! det är han för tjock för! ROOOBIN VART ÄR DU?!
Robin: Där du brukar bajsa! (Han stod bakom draperiet i badkaret)
Simon gick in i badrummet, öppnade toalett locket och sa "NEHE! Där är du ju inte alls"


Mer citat finns det att få, han säger mycket roligt! Men det får vara nog för idag! :D Jag ska lägga in en bild på min käre bror också, när jag ändå är igång. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar